2018-04-10

Priešinimosi faktoriai

Kaip save matai:
Iš esmės tai tvirtinimas apie tapatybę - koks buvai, kas esi, koks būsi, Aš apibūdinimas.
Tvirtinimas apie galimybes - ką darei, ką darai, ką galėsi daryti
  • Kokį turi susikūręs vaizdą apie save
    • Kaip matai save. 
      • Tvirtinimai apie tapatybę:
        • Esi protingesnis už kitus.
        • Kad esi nemirtingas, neribotas, protingas, unikalus.
        • Kad tau gyvenime sekasi.
        • Kad esi begalo svarbus.
      • Tvirtinimai apie galimybes:
        • Kad sugebėsi padaryti viską ką tik nori.
        • Galėsiu užkalbinti žmogų. 
    • Kaip manai, kad tave mato aplinkiniai
      • Ką gali ir ko negali daryti
      • Jeigu darysiu X, apie mane galvos Y. Todėl darau X, tam kad apie mane galvotu Y.
        • Jeigu pamatis kad skaitau, pagalvos kad esu toks koks bijau, kad apie mane pagalvos, todėl turiu nerodyti, jog skaitau. Tuomet apie mane negalvos taip bijau, kad gali pagalvoti.
        • Jeigu prieisiu prie merginos, ją užkalbinsiu ir man nepasiseks, kiti gali pagalvoti apie mane, kad esu X, todėl nedarysiu to, kad apie mane taip negalvotų.
  • Kuo tiki
    • Tikiu kad X yra Y
    • Tikiu kad X yra svarbu
    • Tikiu, nes X yra man skanu.
    • Tikiu, nes X yra man malonu.
    • Tikiu  X, nes Y
    • Tikiu dangumi, nes yra pragaras.
    • Tikiu prasimanymu, nes negaliu pakelti skausmo.

Šios nuotraukos sukuria jausmus, paneigus šiuos vaizdus sukeliama priešinga reakcija. Vaizdas taip pat kaip sukuria malonų jausmą kai galvoji, kad esi svarbus. Pagalvojus priešingas sukuria skausmą. Ir jei šiuos faktorius 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą