2020-11-08

Karjeros klubas - prasminga savirelizacija

Mes gyvename kitame pasaulyje nei tėvai.

Energiją ir laiką, nukreipti  tai kas yra asmeniškai prasminga.

Praeities inercija.

Jaunimas nemato prasmės tėvu primestame pasaulio modelyje.


Klausimai

Kaip aš užpildau savo aplinką? Su kokiais daiktais?

Kaip leidi savo laiką?

Kur investuoji savo energiją?

Kur leidi savo pinigus? Kokius neesminius dalykus perki?

Kurioje srityje aš esu labiausiai organizuotas? 

Kurioje srityje esu patikimiausias? (pvz., darbas su žmonėmis, kompiuteriu...)

Kurioje srityje turiu daugiausiai minčių?

Kurią sritį labiausiai vizualiuoju? 

Apie ką daugiausiai kalbu su savim?

Apie ką daugiausiai kalbu su kitais?

Kas mane įkvepia?

Kurie tikslai mano gyvenime ryškiausi ir nekinta bėgant laikui?

Apie ką labiausiai mėgstu mokintis ir skaityti?

Kas dabar yra svarbiausia? (Santykiai, pinigai, vidinė transformacija, mokinimasis, hobis, buvimas namuose, augimas)

arba 

Ko labiausias trūksta, kur noriu atiduoti savo energiją?

Koks pagrindinis mano gyvenimo tikslas, kuriame matau prasmę?

Ką aš nori atiduoti kitiems per savo gyvenimą? Ar tai paslauga, ar produktas ar meilė?

Jei aš galėčiau būti/daryti ____________
kas tuomet galėtu nutikti baisaus ar nepriimtino?


Jei aš galėčiau būti/daryti ____________
kokiu pasirodyčiau pats sau ar kitiems?

Ar tos baimės tikros? Ar tai vidiniai išsigalvojimai? 

Ar galiu priimti save tokį koks esu, net jei visi kiti mane atstums? 

Kaip pasiekti tai ko noriu? (galvoti ne kaip, o ką) (kaip - užstringam, ką - atsakai į klausimą ir pasineri į veiklą)
Pvz:. Norėjo keliauti negalvojo kaip ir pasileido link to.

Kame šią akimirką matau prasmę? (kai užsimastom, tuščiai leidžiam laiką)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą