2020-11-23

Karjeros klubas - Pinigai

Galima gyventi, kai viena dalis trokšta pinigų, kol kita pasąmoningai jų bijo ar nenori.

Pinigai, patys iš savaimės yra tiesiog įrankis. Mūsų protas viskam priskiria emocijas ir asociacijas.

Klausimai iškelia nuostatas, kurios parodo, kurios dalys nori, o kurios nenori pinigų ir kodėl.

Įsitikinimų iššūkis savęs: ar tai tiesa?
Ar vertybės atsiranda iš trūkumo ar pilnumo? Kas 3 mėn keičiasi.


Klausimai


Kuo man yra naudinga neturėti pinigų?

Kuo man kenkia neturėti pinigų?

Kuo man kenkia turėti pinigų?

Kas blogiausia gali atsitikti, arba koks galiu pasirodyti sau ar kitiems turėdamas pinigų?
> Ar vis dar tas pavojus yra?

Kuo man naudinga turėti pinigų? Detaliai surašyti.

Kas geriausia gali atsitikti arba koks galiu pasirodyti sau ar kitiems turėdamas pinigų?


Kas man yra vertinga/prasminga? - Kokie darbai, kokios temos, kas vertinga?
Kas nors kas susiję su asmeniniu augimu? Kas leidžia geriau suprasti save?  


Kuo aš sau patinku? - Jei žiūrėtum save iš šono. Įsivaizduok, kad pasikalbi su savim, ir kokiomis savybėmis jis tau patinka?


Koks pasirodyčiau sau arba kitiems, jei pripažinsiu savo stiprybes. Ar tai tiesa? Eksperimentas? Pasižiūrėti ar tai vis dar tiesa ar jau pasikeitė?


Kas man nevertinga/neprasminga? 


Kuo aš sau nepatinku? Ko nepriimu (savybe)? Išsiplėtimui.


Dėl kokių savo savybių aš esu nevertas pinigų? (savybės)


Dėl kokių savo veiksmų aš esu nevertas pinigų?


Dėl kokių savo savybių aš esu vertas pinigų?


Dėl kokių savo veiksmų aš esu vertas pinigų? Kaip aš padėjau kitiems žmonėms?


Ką veikdamas (arba ką duodamas) jaučiuosi (arba jausčiausi) vertas pinigų?
Ką vertingo galiu pasiūlyti pasauliui?


Ką vertingo/prasmingo padariau arba kaip padėjau kitiems žmonėms šiandien/šią savaitę/mėnesį. per šiuos metus? (Nuo žemesnio laiptelio. Ką padariau iki galo.)
savivartė - 3 geri dalykai, ką gero padariau


Ką vertingo/prasmingo noriu padaryti - arba  - kaip noriu padėti kitiems žmonėms, šiandien/šia savaitę/šį mėnesį/šiais metais? Atsižvelgiant į vertybes.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą