2021-01-11

Požiūrio lavinimas

Požiūrio lavinimas 

Ką galiu padaryti, kad pakeisčiau būseną?
Stebėjimo disciplina yra matymas, dalykų tokių kokie jie yra.


Kaip galiu žiūrėti į situacija?
  • Smalsumu.
  • Tyrinėjimu.
  • Dėkingumu.
Tu esi studentas(sąmonė) ir mokytojas (pasąmonė) viename.

Hmm... Įdomu kaip tai veikia?
Ką įdomaus galiu išmokti?
Kaip aš patekau į šitą situaciją? 

Ko ši situacija mane mokina?

  • Kantrybės;
  • Stiprybės.
O įdomu pasižiūrėti, kodėl šitas žmogus sukelia man tokią reakciją ...

Ką galiu sau pasakyti, kad atsipalaiduočiau?

Priminimas sau, kad esi saugus ir gali pilnai dabar atsipalaiduoti.


Darbe:

Ar galvoju, ką galiu duoti (Dalinimasis), ar ką gaunu (Reikalavimas) ?

Kodėl šitas darbas atėjo į mano gyvenimą?
Ką galiu geriausio duoti šiame pasaulyje?
Ką gyvenimas mane dabar mane moko?

Ką geriausio iš savęs galiu duoti kitiems?
Ką geriausio galiu duoti pasinaudodamas visais savo sugebėjimais?


Veikla

💖 Kas patinka, Ko noriu, Ką pasirenku. 

Apdovanojimas, srauto būsena. Kur juda energija.

Judėjimas link.










🖤 Vertinimas / Turiu / Reikia / Privalau - blokuoja kūrybinę energiją.

Negatyvios asociacijos, bausmė, skausmas.

Judėjimas nuo.

Vidinė kančia, kurią sukuria protas. Mąstymo slopinimas per įpročius, maitą, alkoholį ...




Minčių tamsa, stebėjimas šviesa.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą