2020-12-22

Perprasminimo pavyzdžiai


Įvardinimas turi stiprų poveikį, nes paveikia, būdą kuriuo matai dalyką.

Tu pabandyk pasižiūrėt
Gal kiek ne taip, gal kiek kitaip
Tikiu paprasti daiktai apsivers
Ką nors neregėto ir naujo atvers [*]






neigiamo į teigiamą:
 

Aš Piktas -> Aš galingas. Aš galiu tai pasakyti. 
Emocijos -> tai tik svečiai, kuriuos reikia įleisti iš išleisti.
Skausmas -> tai pamoka, kuria gyvenimas tave moko.
Klaida -> geras mokytojas / galimybė būti geresniu, stipresniu/ išmokti ką nors naujo
Chaosas -> Tvarka
kas sukėlė skausmą -> kas atkreipė dėmesį į tai ką gali suprasti apie save
nelaimė - dovana
priešas -> mokytojas
problema -> iššūkis/klausimas
problema -> galimybė pakelti savo sugebėjimus į naują pakopą.
problema -> resursai
klaida -> variacija
konfliktas -> problemų sprendimas
sudėtinga situacija -> galimybė pagerinti įgūdžius, išmokti ką nors naujo
nesuprantu - suprantu tik ne iki galo

ištroškęs dėmesio -> ištroškęs ryšio
mokesčiai -> parama, mainai (tie kurie padaro parama kaip privalomą dalyką)
erzina -> moko kantrybės
kitatautis -> draugas
nedarbas -> kūrybinė pauzė
bedarbis -> nepriklausomas
pavogiau mintį -> mane įkvėpė
vogti -> susigrąžinti
melas -> alternatyvus faktas

užkariavimas -> susijungimas
atstūmimas -> sėkmė (pagalvok, kaip gerai, kad nereikia daugiau, kuris su tavim elgiasi nemaloniai)

Senas -> Su patirtim
Aš nesenstu -> Aš pasiekiu naują lygį.

pavydas -> aš irgi norėčiau
ne -> Leisiu kam nors kitam ... / galbūt kitą kartą
įžeidimas -> aš tik pamotyvuoti mėginu

Palaukim jo
(nusimins jei nepalauksim) ->
Tu pagalvok, kaip jis apsidžiaugs kai ateis, o laužas degs.
(apsidžiaugs jei nepalauksim)

Platesnis kontekstas

įprotis -> Išmoktas elgesys
žemė -> motina, atrama
technologija -> žmogaus pratęsimas
internetas, kalba -> technologija
meditacija -> higiena, ekologija
laikas, (žemiškas) gyvenimas -> (Dievo) dovana
terapija -> konsultavimas
nlp, hipnozė -> vizualizacija, uždarų akių procesas
 

rėkimas -> dėmesio atkreipimas 
barimas -> patarimas
ginčas -> aiškinimas
tinginiavimas -> meditacija
geresnis -> kitoks

teigiamo į neigiamą:

Asmeninė problema -> Darbas
kopijavimas -> vagystė (autorinių teisių žargonas)



Metaforos nominalizacijos

Didėjantis atstumas - gal tai kaip guma, kursi pakankamai išsitempus susitrauks dar stipriau (glaudesnis ryšys)

ji, nori, kad aš patikčiau kitiems žmonėms   -> ta dalis nori puoselėti gerus santykius su žmonėmis.
 (nominalizuota, bendrinė kalba, yra lengvumas, nėra sustabarėjimo)

Perprasminimo 🚆

Lėtas tai sklandus, o sklandus tai greitas.
Sportas, tai draugai, draugai tai pramogos, pramogos tai alkoholis, alkoholis tai blogi įpročiai

Rasti
Istorija, kurią dabar paseksiu yra neišgalvota, sakydamas išgalvota, turiu galvoje netikra, čia grynas melas, bet šitas melas linksmas, be to argi jis galų gale, nėra tiesa. Atsakymas ne.

Iš atsiprašinėjimo į dėkojimą

Vaizdiniai:

Raidė 'A' yra tiesiog pagaląstas pieštukas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą